środa, 28 grudnia 2011

o ja

O Boże, jak ja tu dawno nie pisałam :o soryyy :c, ale jakoś nie miałam, ani weny, ani nic takiego no. Aktualnie bardzo boli mnie brzuch, ale no trudnoooo. Odliczamy do sylwestra <3 W tv licealne ciąże... <hahaha>
Postaram się tu pisać codziennie, no chyba, że po ocenach będę miała kare <3 lovelove -.- :* Zastanawia mnie to czy lubicie to czytać :D EWRIBADY POMARAŃCZA, JOŁ.
Kiedy pacze tak na Ciebie jesteś fajna ajjj, dla mnie masz stajlaaa...


















END HEPI NJU JEEEEEARRRRRRRRRR
ELO, CZEŚĆ I CZOŁEM DAJCIE KLUSKI Z ROSOŁEM
Wali mi na łeb, ajahajaajajaj. Alee mamooo kup coś słodkiego :*
Daaaamian przyjdź doo mnieeee <3
Już niedługo 8 miesięcy kochanie :*:*:*:*:*:* <3
KOCHAM CIĘ NAJBARDZIEJ :*:*:*:*:*:*:*:* <333333333
Coś się popsuło i dziwnie się zdjęcia dodają, ale no nic, poradze sobie :) Huhu :D Chce mieć oglądalność tego bloga jak kiedyś :C Nie wiem czy to się uda po tak długiej nieobecności :C Widziałam, że wczoraj miałam 5 wejść... Łooo.... Chyba doczekać się nie możecie ;) No to proszę bardzo :*
Ahahahaha ;) Nudziiiiiii miiiiii sięęęęęęęęę, wam też ? ........


emo, siema, peace <3

1 komentarz: