sobota, 6 sierpnia 2011

lololololo :D


lofciam to zdjęcie :D 
Siedze i zajadam ciastka z lidla o.O Boję się efektów XD Hahahahyhyhy, kocham mojego męża <3<3<3 Damian, Damian, Damian, KOCHAM CIĘ MĘŻU <3<3<3<3 Mam nadzieje, że nie pojadę na działke ;/
Bo chce spędzić dzień z misiem ! <3 Hmm, muszę umyć kuwetę O.O Aaa fuuuuj, i jeszcze naleśniki muszę robić T.T Yhh, nie chce mi się -.- Nie mam weny na pisanie, ale jak trzeba to trzeba.



COCA - COLA 
Dziadek mi na śniadanie kupił wczoraj, hłehłe :D Ale mnie kot zaczyna wkurzać, biega, skacze i drapie mnie, ughh. Mam floga O,o FLOG, wchodzić :D Skończyły mi się fundusze :< Nie mam za co kupić sobie frrrugo :< Boli mnie to XD Ojojjo, już zaczyna się dziać po tych ciastkach XD Łeheheh, babunia zawsze ma racje, mhm XD

Tą fote tez loFFciam :D Nie wiem co robić, nudzi mi się, a nie chce teraz mi się czyścić kuwety i naleśników. Czyżby burza szła? Nieeee :< Ja pierdziele, a było tak ładnie :< Prooosze o słoneeczko :< Yhhh :< no trudno. Znowu przesiedze w domu, bo mama mnie nie puści w deszcz --' Urzekła mnie moja historia XD A tak serio, chce do misia :< On by mnie przytulił, teraz tu :< Ooo, mówiąc o ' teraz tu ' przypomniała mi się piosenka Edyty Górniak O.O Taka errrotyczna XD Myślałam, że ona majtek ni ma, ale jednak miała :D


Dżekson Stjuard w telewizji :D Tak oglądałam wczoraj Hannah Montane :D I mi się nudziło i robiłam zdjęcia :D Łejhehehehe, ale mam downa. Łikend z Rijaną :D Fajnie, fajnie, lubie riri, ale bardziej Nicki Minaj O.O <3  Ja chce coś zniszczyć XD Widziałam ludzi z Castle Party, czy coś tam, boże O.O Jacy oni byli dziwni XD Ni mam zdjęć niestety :< Bo bateeria mi padła :< Oho, muszę pościelić, a kot śpi na łóżku aktualnie, po 4 razie udało się ją położyć na łóżku. Starcza mooooooc :D


Jak będzie padać to Gośka z Danielem przyjadą :< Nie lubię jak przyjeżdżąją, zawsze mają polew ze mnie, a ja nie mogę nic brzydkiego odpowiedzieć, bo mama powie ' jakiego Ty słownictwa używasz ?! ' Lol, już tak raz było, jak powiedziałam ' DEBIL ' czaicie ? XD Hahahahyyhyhyyhhwhehhwhehehehhohohoho, dobra ja się zbieram sprzątać w tym domu, bo ' za karę ' nie wyjdę, o ile w ogóle nie pojadę na działke. Yhhh.
Kocham Cię Damian <3<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz