wtorek, 2 sierpnia 2011

O.O

Jezuu, jak ja dawno tutaj nie pisałam. Przepraszam was za ten brak, ale nie było mnie, a tam nie miałam kabla do aparatu, żeby zgrać zdjęcia. A teraz jestem w domu i mam zdjęć :D
Hmm, Byłam w Jeleniej Górze i się wynudziłam i wytęskniłam za moim skarbem :< Ale od razu jak wróciłam to wyszłam do niego na dwór 

A dzisiaj od 11.30 gdzieś do 14.10 siedziałam z Miśkiem u mnie ♥.♥ Oprócz tego, że prawie umierałam, to jest okej. Tak mnie brzuch nawalał, że myślałam, że padnę tu. Ale dobrze, że mój skarb był przy mnie ♥ Dziękuje Ci za to ♥.♥ I mojego kotka traktujesz jak dzidzie o,o haha, słooodkoo ♥ Ale kociak lubi twój zapach, tak jak ja :D ♥ Mmm, axe czekoladowe, mrrr ♥.♥ Haha, i drugi raz byś się zabił o mój próg, patrzy się skarbie pod nogi, a nie łazi tak :D nuu, i KOCHAM CIĘ DAMIAN ♥.

LOLA 
Moja i Damiana słodka kociczka ♥ Muszę pisać lewą ręką, bo właśnie leży na mojej prawej ręce. A na zdjęciu na stole leżała, jakby rodzice zobaczyli chyba by mnie zabili :D Lola to kot syjamski, słooodka ♥ I ma białe skarpeteczki, hłehłe ♥ NASZ DZIDZIA ♥.

haha 
Wczoraj spała tak :D Jogaaaa, hahah ♥ Dzisiaj podobnie spała na moich nogach :D ♥ Mam zdjęcie, ale na telefonie i nie mam jak zgrać -.- Haa, i odzyskałam mój telefon w końcu ♥ Jeszcze troche mnie boli brzuch, ale ce ha uj O.O hhehehahahhhohoh ♥ O 16 na dwór ze skarbeczkiem ♥ Ojojojojo ♥.♥ Mruuu 

                                                                                          -.-'
To nie działa, piłam to i jakoś nic, a nic mnie nie pobudziło. Ale dobre. Wczoraj pierwszy raz piłam frugo pomarańczowe, Boże, pyszne ♥ Nie wiem co pisać O.O Jezu, jak ja nienawidzę okresu, najgorsze co może być -.-
' Każdy wie, że ' Żąd ' pisze się z dużej litery' -Bronisław Komorowski ( u Szymona Majewskiego )  hahahahahah, dobre, dobre. AAAAA, ja nie wiedziałam, że po tylu latach przyjaźni okażesz się szmatą. Haha, już na początku wiedziałam, że tak będzie. Mocna na GG, a w rl to nie. Zniszczę Ci życie, zobaczysz. Na każdym kroku będziesz miała przej*bane. Zobaczysz, mogę Ci to załatwić. Hahhaahha, dziecko z Ciebie jeszcze.Dobra nie chce mi się o Tobie pisać, bo mi Cię żal.
Dobra koniec na dzisiaj, bo mi się nie chce.
KOCHAM TWOJE USTA, KOCHAM CIEBIE DAMIAN 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz