środa, 13 lipca 2011

nowy post


Gieeenia do budy 
Boooże, mamo ogarek. Na Kaniów mi nie pozwoliłaś, na basen też nie? Ogareeeeeeeeeeeek ! Mam prawie 16 lat! Ale w sumie nie chciało mi się. Słowa Danii : puściłaś Go samego ? ' Tak też sama siebie pytam o to -.- Ymm, jakbym miała zrobić taki ogarek na basen to bym musiała się ze 3 godziny zbierać. Fuuuuj, Kaśka popsikała jakimiś słodkimi perfumami. Ble, ble, ble. Wole te od Beyonce ♥ Trzeci raz muszę malować tego samego paznokcia -.-' Ugh. WHERE DEM GIRLS AT ? Słuchaam tego znowu : D pibi, pibi, whus pibi brajson ? ♥.

Tak wczorajsze : D Weź misiek już wracaj z tego jebanego basenu :< Wiesz kto jest, a ja nie lubie -.-' Ugh. Spać mi się kuźwa chce. Po tym jak się obudziłam i zobaczyłam 4 połączenia i 5 sms-ów to było dziwne. Ale nuu nic. Ej Natalio S. ' spo ' is majne ! ♥ Zróbcie żeby Gienia wróciła : < Chodzi mi o kota który wczoraj wbił do mnie przez okno 2 razy ♥.♥ Bożee, taki słodziak  ♥.♥ hej hej łat ken aj sej 
A przepraszam, że w ogóle wczoraj nic nie napisałam, ale nie chciało mi się. Po prostu wolałam wyjść na dwór z niiiiiiiiiim 
♥.♥ Chcę sobie em, ustawić coś innego jak się do mnie dzwoni, teraz nie wiem, z Do it like a dude, ustaawie, no ni wiem : < Kuźwa, najpierw zobaczę co jest. A teraz to chyba naku*rwie salto z nudów. Yhhh, wolałabym z Tobą na dworze siedzieć, ale pojechałeś : < No nic, wytrzymam, muszę się przygotować już na 8 dni męki bez Ciebie -.-' Ughhhhhhhhhhhhhhhhhh.   

Tak, tak, kocham Cię 
I to wiesz ? Tak najbardziej ♥ W życiu nikogo tak nie kochałam jak Ciebie, dziękuje Bogu za to, że się poznaliśmy ♥ Z każdym dniem jest coraz lepiej ♥ Takie mruuuuuuu ♥ Jesteś tą połówką na zawsze ♥ Arr ♥ Nie mogę się popołudnia doczekać, aż w końcu Cię przytulę, bo aktualnie cholernie tęsknie : < 
Pamiętaj Kocham Cię 
♥.


GIENIusz 
Oglądamy ' Nie ma to jak hotel ' z Kaśką. I mam niby robić naleśniki, ale jest problem nie chce mi się. Muszę jeszcze  pościelić łóżko i umyć gary o.o Łuhu. Przypomniała mi się wczorajsza rozmowa na GG z Oliwią 
ja : lekki nie ogarek
oliwia : ? o.o
ja : nie ogarniam
oliwia : aaaa, przeczytałam ogórek
haaahahahahha 
♥ albo ' słoneczna słoni ' ; D łehe ♥  


Kuleczka : < 
Rozwaliła mi się jak trzymałam w ręce : < Ulalala, Nataliaaaaa niedługo wraaaaca ♥ No w końcu. Moja dziewczyna wraca, hłehłe : D Dobra na dzisiejszy dzień to koniec. Idę robić naleśniki : D Bajos Amerikanos 





1 komentarz: