piątek, 8 lipca 2011

liberty walk



Peace 2 AMEN
Lubie PEACE' iorki : DD No, więc, dzień jak co dzień nudy w cztery duże dupy no i tak. Zrobiłam dzisiaj trochę zdjęć, ale połowę usunęłam. Ubrałam się najwcześniej w wakacje dzisiaj : o Wczoraj na przykład się ubrałam o 15 nu. Pogryzły mnie wczoraj komary w lesie :o nienawidzę tych komarrrów. Moja najulubieńszy początek teledysku ( Britney Spears - I Wanna Go ) Fuck You, Fuck You, Fuck You <-- this is so sweet.
Em, em, I  NY : DD Lubie być Gienią : D ♥.

  
                                      
A to dzisiaj napisałam. Nanana kom on. Czemu ? A bo ja mam za długi język i nie myślę co mówię. No i wczoraj nie pomyślałam, że to może Cię zranić :< To, że tak gadam to moja wada :< Wiem, przepraszam Cię za to :< A i to Ty wczoraj złamałeś ławkę nie ja ! Albo to już tak było : D hłehłe.
                                                                   I  U
I PLAYBOY NY ! FUCK YEAH 
Dobra japcia nie jest zła  : D Pozdrowienia dla Karoliny 
♥ Co by tu powiedzieć, tak mam takie dwie bluzki i podczas roku szkolnego jak w niej ćwiczyłam na wf-ie słyszałam tylko : Klaudia, no daj mi tą koszulkę. Już nikt wytrzymać nie mógł : D Po wczorajszym dniu mi się włoski skręciły, a nie padało :< To dziwne ! MOŻE BYC CARRY DO TEGO KURCZAKA ! kocham reklamę mcdonalds'a : D : D


Mam brzydkie pismo, mam brzydkie pismo : D Ale ta piosenka mi się podoba, że ja nie mogę. Słucham jej na okrągło. Ej nie no weźcie.. Jeszcze równe 2 tygodnie do wyjazdu... :< Nie wytrzymam tam, umrę z nudów. Aż w końcu zacznę za krowami latać :o Nie no Andzia ma kooota to będę miała co robić, taki słodziusi. Ciekawe czy mnie przerosła.. W końcu.. <hahaha> pewnie nie : D Ale spo. O piosenka Kayah też mi się podoba :o to dziwne, ale ja słucham to co wpada w ucho, a nie po gatunkach -.-' Zaaa póóóóóźźźnooooo ♥ hahaha 


Ja zbieram : D mam już 84 kapsle, niżej będzie zdjęcie : D AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, TERAZ MAM LEPSZE WIADOMOŚCI ♥ DOSTAŁAM SIĘ NA ORGANIZACJE REKLAMY :D:D:D:D FUCK YEAAAAAH !!!!!!!!! 
ZAJEBIŚCIE 
♥ YEAH, YEAH, YEAH 

                                        
Ajć, niegrzeczna dziewczynka 
Jezu jak się cieszę, wy nawet tego nie ogarniacie jak bardzo 
♥ To jest lepsze niż sok z gumijagód ! 
Jezuuuuuuuuuuuuuuuuuu, ja tu skacze z radości normalnie : D : D : D : D Muszę w poniedziałek donieść papiery, czyli chyba tylko kartę zdrowia. Ale jest OK 


                                          
Kocham to zdjęcie nie wiem czemu : D ♥ Dzisiaj też długo notka ♥ Ale to nic : D : D Buena leci ♥ och, ach ♥ Kocham Was Ludzie ! ♥ Arr, no tak pozdrowienia mają być :
- Julia 

- Misiek 

- Edżiklakson 

- Natalia S. 

- Natalia K. 

Nu i chyba tyle : D Na dzisiaj koniec : D Kocham Was LUUUUUUDZIE ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz